Monday, April 29, 2013

Ronaldo tradhtoi Irinan me ‘Miss BumBum’

Superylli portugez, Cristiano Ronaldo, e ka tradhtuar të dashurën e tij, manekinen Irina Shayk, me bukuroshen braziliane, Andressa Urach. 27-vjeçarja që e ka fituar titullin 'Miss BumBum', ka deklaruar se futbollisti i Real Madridit ka fjetur me të në një hotel, 48 orë para ndeshjes së Ligës së Kampionëve kundër Borussia Dortmundit. “Gjithmonë kam pasur mendim të lartë për Ronaldon, ashtu që nuk mund të besoja kur ra në kontakt me mua. Më tha se ka qenë i mahnitur nga fotografitë e mia dhe pastaj më pyeti nëse e kam fituar vërtet titullin në garën për prapanicën më të mirë”. “Ai ka një trup të përsosur, është si një zot grek. Megjithatë, nuk reshti së foluri për prapanicën time”, citon Daily Mail fjalët e Andressas. 

Ronaldo tradhtoi Irinan me ‘Miss BumBum’

Contact Form

Name

Email *

Message *