Wednesday, April 10, 2013

Jeta seksuale më e gjatë te meshkujt se te femrat!



Studimet kanë treguar se meshkujt kanë jetë më të shkurtër se femrat, por kur ëhstë fjala për aktivitetin seksual ndodh e kundërta. Në moshën 55 vjeç, meshkujt kanë një mesatare prej 15 në aktivitetin seksual, ndërsa gratë mesatarisht vetëm 10.
“Në përgjithësi, burrat ka të ngjarë të jenë më shumë aktivë se gratë, për të raportuar një jetë seksuale të mirë, të jenë të interesuar për seksin në mënyrë të rregullt”, tha studiuesi Stacy Tessler Lindau, drejtor i Programit në Sektorin e Mjekësisë Seksuale në Universitetin e Çikagos.
Pak studime kanë ekzaminuar lidhjen midis shëndetit seksual dhe plakjes. Për ta bërë këtë, Lindau dhe ekipi i saj përdori të dhëna nga dy anketat kombëtare 3.000 përfaqësues të 25-vjecarëve, të 74-vjeçarëve dhe një tjetër të 3.000 57 – të 86-vjeçarëve.Të intervistuarit iu përgjigjën pyetjeve për shëndetin e tyre të përgjithshëm si dhe aktivitetin e tyre seksual, kënaqësinë dhe dëshirën seksuale.
Në moshën e mesme, dy të tretat e grave dhe burrave raport seks me cilësi të mirë. Hulumtuesit gjithashtu gjetën se njerëzit me shëndet të mirë ose të shkëlqyeshëm janë pothuajse dy herë më shumë të jenë të interesuar në marrëdhënie seksuale në krahasim me ato në shëndet të dobët.Pas moshës 55-vjeç koha e kaluar për raportet seksuale tek meshkujt karahasuar me femrat ishte më shumë se 22 për qind më e lartë.
Studimi gjithashtu zbuloi se në modhën 75 vjeç, 40 për qind e burrave ishin seksualisht aktive në krahasim me vetëm 17 përqind të grave.

Contact Form

Name

Email *

Message *