Thursday, March 28, 2013

Kim: Edhe pse shtatzënë, më pëlqen të eksperimentoj me veshjet (FOTOT)



Kim Kardashian ka reaguar përmes një mesazhi në blogun e saj në internet pas kritikave që janë bërë për veshjen e saj gjatë periudhës së shtatzanisë. Ajo thotë se nuk i vjen aspak turp prej trupit të saj. “Nuk po mundohem aspak të fsheh format trupore që janë duke më ndryshuar, përmes veshjes”, reagon ajo.
Dhe ja ku shfaqet sërish, me një fustan interesant ngjyrë gri që ia tregon më së miri format e saj. Kim, e cila do të lindi në muajin korrik tha më tej se gjithmonë kishte veshur të zezën dhe se e dashuronte atë ngjyrë. Është kaq e thjeshtë dhe kaq shik. “Por unë do të vazhdoj të përdor edhe të bardhën, e ngjyrat e ndryshme gjithashtu. Më pëlqen të eksperimentoj, edhe pse jam shtatzënë”, thotë ajo.a.h/noa.a



Here we go again! Kim Kardashian emerges from her hotel on Wednesday as she starts her second day of promotional duties in New York

Woman of the moment: It was business as usual as Kim attracted a large crowd of photographers on her way out of the Trump Hotel

Leaving her stamp: The magazine held a luncheon in Kim's honour, seen here signing a copy of the magazine
Proud of her figure: The reality star has insisted she is not 'ashamed' of her pregnancy curves in a new post on her official blog

Contact Form

Name

Email *

Message *