Friday, March 29, 2013

Femra me këmbët më të gjata në botë




Svetlana Pankratova , 41 vjeçe, e gjatë “vetëm” 1.95 metra, ka këmbët 1.32 metra të gjata, bën të ditur libri i rekordeve Guinness
Ajo nuk është gruaja më e gjatë në botë por me siguri gruaja që mban rekordin për këmbët më të gjata në botë. Rusja që jeton në SHBA, Svetlana Pankratova , 41 vjeçe, e gjatë “vetëm” 1.95 metra, ka këmbët 1.32 metra të gjata, bën të ditur libri i rekordeve Guinness
Ndërsa femra më e gjatë në botë ka qenë Yao Defen, e gjatë 2.31 m, e cila ka vdekur pak muaj më parë, shkruan Albinfo.
Pankratova ka luajtur aktivisht basketboll ndërsa tash është trajnere e basketbollit.
Si treguesi më i mirë për gjatësinë e këmbëve të saj mediet kanë përdorur njeriun më të shkurtë në botë, He pingping, i vdekur në vitin 2010, i cili kishte gjithsej 74.61 cm.

Contact Form

Name

Email *

Message *